Branding

Culoarea Anului 2018: ULTRAVIOLET

Autoritatea internaţională în ceea ce priveşte culorile şi sistemele de culori Institutul Pantone a anuntat Culoarea Anului 2018 > UltraViolet > o culoare extravaganta, eleganta si impact vizual.

Conform spuselor directorului executiv de la Institutul Pantone, culoarea anului 2018 simbolizeaza “originalitate, ingenuitate si gandire vizionara“.

„Este, totodată, cea mai complexă dintre toate culorile deoarece este nevoie de două nuanțe care aparent sunt la poluri opuse – albastru și roșu – și sunt aduse împreună pentru a crea ceva nou”, a declarat Leatrice Eiseman, directorul executiv al Pantone Color Institute.

Pantone ofera designerilor cateva tips and tricks.

Anul trecut, culoarea aleasă de Pantone a fost Greenery, iar în 2016 ne-am bucurat de Rose Quartz și Serenity, roz și albastru pastelate.

Asadar, fie că ne referim la designul de ambalaje, de produse, la designul interior si decoratiuni, fie ca vorbim despre modă, machiaje sau bijuterii, ULTRAVIOLETUL se va regăsi în toate domeniile și își va pune amprenta asupra anului 2018.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.