Uncathegorized

Marketing-ul vizual al anului 2018.

Tehnologia este în continuă mișcare și schimbare, iar după ea vin și trend-urile și strategiile de comunicare și marketing. Dacă stai bine cu content-ul trebuie să știi ca nu este suficient doar să îl comunici. Pentru a ieși în față, pentru a atrage atenția clienților va trebui să te bazezi și pe tools-urile potrivite.

Iată câteva tendințe de marketing vizual pentru 2018.

Ephemeral visuals – Stories

Dacă nu ați auzit sau încă nu ați folosit tool-ul de Stories înseamnă că nu aveți in jur adolescenți. Însă dacă aveți un public țintă din rândul tinerilor ar trebui să puneți accent pe aceste vizuale. Ele se numesc efemere întrucat dispar după câteva ore, nu rămân pe pagina sau profilul tău. Se folosesc pe platforme ca Instagram, Snapchat si Facebook și vor continua să crească pe parcursul anului 2018, fiind extrem de populare.

Provocarea pentru departamentele de marketing vizual va consta în găsirea de modalități de a patrunde in aceste medii și să utilizeze imagini si videouri efemere pentru a-și promova produsele sau pentru a desfășura campanii speciale.

Odată cu cererea de analize mai puternice și cu necesitatea ca site-urile de rețele sociale să aducă mai multă publicitate, nu va fi surprinzător dacă vom începe să vedem mai multe instrumente analitice puternice încorporate în aceste platforme pentru a încuraja marketerii să petreacă mai mult timp și bani acolo .

Exemple de stories:

  • Oferte zilnice
  • Utilizări produse
  • Viața sociala a companiei/brand-ului

 

 

Video is still a big deal

Dacă nu sunteți fanii video-urilor atunci e timpul să le dați o șansă. În continuare toate statisticile indică faptul că în rețelele sociale cele mai multe click-uri și vizualizări sunt date de poze și video-uri. Avantajele video-urilor sunt că îți oferă mai mult spațiu/timp să poți spune mai multe lucruri, să prezinți produsul din mai multe perspective și să oferi detalii vizuale automate.

Dacă vrei să faci video-uri live sau livestreams asigură-te că le anunți înainte pentru a atrage audiența.

Fotografiile și videoclipurile de 360 ​​de grade au fost rare, însă utilizatorii online-ului încep să se obișnuiască din ce în ce mai mult să le vadă în fluxurile lor de știri și funcționează foarte bine pe dispozitivele mobile. Ei tind să fie mai implicați deoarece le permit să interacționeze cu conținutul într-un mod nou și interesant. Dacă sunt mai implicați și atrași, vor fi prioritizați de site-urile de rețele sociale în fluxurile lor de știri fiind încurajați să petreacă mai mult timp acolo.

Tips: Adaugă video-urilor tale mesaje de call-to-action în cazul în care scopul este vânzarea iar pentru video-urile mai lungi în care prezentați/descrieți este necesar să integrați text pentru a putea fi vizualizat și fără sonor.

Exemple de video-uri:

  • Lansări (prezentări)de produs
  • Testări de produs
  • Sfaturi
  • Promoții
  • Evenimente/Conferințe
  • Interviuri/Testimoniale

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.