Uncathegorized

Omul din spatele agentiei Chromatic Advertising

Via Revista Aneta Incognito . Omul din spatele agentiei Chromatic Advertising

În curând veți putea citi noul număr al revistei Aneta Incognito. Până atunci, vă invităm să îl cunoașteți pe Daniel Ovidiu – Omul din spatele agenției Chromatic Advertising într-un articol inedit realizat de redacție.

<<<Când vine vorba de branding personal și de un om bun de vânzări, îți creionezi în minte povestea unei persoane active, care generează, conduce si finalizează prin munca sa proiecte de succes.
Despre Daniel Oană se pot spune multe lucruri, dar cele care îl definesc cel mai bine sunt pasiunea și ambiția prin care și-a creat cariera și a evoluat de-a lungul anilor.
A intrat in advertising dintr-o întamplare în 2007-2008, fără dram de experiență sau școli de profil. Cu mult curaj a luat împreună cu un prieten franciza unei reviste de timp liber, pe zona Cluj, care a crescut în primul an cu 7%, fiind a doua după București ca și regiune.
Primele vizite la clienți sunt mereu dificile, chiar și ‘înarmat’ cu obiective clare și un produs cu potențial. Însă Daniel a știut mereu să găsească o cale de a intra, chiar și atunci când i s-au închis toate ușile.
“Când am început să caut clienți, am fost și de trei ori la un client până să îl ‘prind’, primele două dăți nici nu era interesat, insă a 3-a oară am reușit să îi stârnesc curiozitatea. Iar astăzi, după 6 ani de zile continuăm să colaborăm.”
Experiența și cunoștințele acumulate l-au pregătit pe Daniel pentru momentul în care i s-a propus să facă parte din echipa de organizare și coordonare a galei SuperKOmbat în 2012, eveniment difuzat în 87 de țări live pe Eurosport. Cu amprenta unui tânăr coordonator, gala s-a bucurat de succes, cu o participare a peste 2000 oameni în incinta Sălii Sporturilor din Cluj-Napoca.
Bazându-se pe experiența anterioară, acum cu mai multă siguranță în capacitățile sale, Daniel s-a implicat în organizarea galei K1 Tracia în 2016. Campania de marketing, imagine și promovare a purtat semnătura lui, inclusiv coordonarea echipei în cadrul evenimentului difuzat pe Digi Sport.

Implicarea sa în diversele proiecte pe plan local i-au adus atât lauri cât și susținere continuă a celor cu care a colaborat, fapt pentru care determinarea lui de a-și deschide propria agenție de publicitate a venit în mod firesc. Companiile și agențiile în care și-a desfășurat activitatea în acești ani, i-au oferit suportul necesar pentru a manageria bugete ale clienților de la 5.000 lei la 150.000 lei/lună. Însă drumul de la un om de vânzări la un manager de agenție nu a fost simplu și drept, ci plin de învățăminte, situații și lecții, contribuind la ‘maturizarea’ sa progresivă.
Agenția Chromatic Advertising este una nou înființată, însă cu persoane pregătite și cu experiență în spate, din care face parte și Claudiu Popa(Director Logistică și Distribuție), o persoană care face lucrurile sa prinda contur, avand rolul de prieten si asociat in acest proiect.
Întreaga echipă formată își aduce toate punctele tari și expertiza în întâmpinarea clienților și a campaniilor. De la creație, la marketing și producție publicitară, Chromatic Advertising își desfășoară activitatea pe bază de recomandări, calitate și respect.
Proiectele pe care și le-a propus această agenție vor fi inedite și vor fi sarea și piperul afacerilor clujenilor și nu numai.>>>

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.